مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 13:552023-01-21دانش

آخرین مهلت ارسال طرح های پژوهشی و فناورانه به جشنواره برترین های علوم ورزشی


نخستین جشنواره برترین های علوم ورزشی، توسط «پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» در اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

- نخستین جشنواره برترین های علوم ورزشی، توسط پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین جشنواره برترین های علوم ورزشی باهدف ارائه و معرفی برجسته ترین آثار علمی، پژوهشی و فناورانه محققان داخلی، در قالب کتاب، مقاله، پایان نامه، رساله، طرح پژوهشی، اختراع، طرح های فناورانه و نوآورانه تیم های استارت آپی و غیره در حوزه ورزش، برگزار می شود.

محورهای علمی این جشنواره شامل ارتقای عملکرد ورزش در ورزش قهرمانی، مطالعات فعالیت بدنی و تندرستی، طب ورزشی، بیومکانیک ورزشی، مدیریت و سیاست گذاری در ورزش، بازاریابی و تجاری سازی در ورزش، جامعه شناسی ورزشی، علوم رفتاری در ورزش و روان شناسی ورزشی است.

پژوهشگران، اعضای هیأت علمی و اساتید دانشگاه، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته علوم ورزشی و تمامی علاقه مندان می توانند آثار علمی، پژوهشی، طرح های فناورانه و .

خود را درصورتی که در تاریخ فروردین ماه 1400 لغایت دی ماه 1401، انجام شده است، از طریق سایت جشنواره به نشانی https://1festawards.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ارسال طرح های پژوهشی و فناورانه به جشنواره برترین های علوم ورزشی

آخرین مهلت ارسال طرح های پژوهشی و فناورانه به جشنواره برترین های علوم ورزشی