مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 18:002023-01-21اقتصادي

دوازدهمین نمایشگاه مادر، کودک و نوزاد برگزار می شود


بخش تخصصی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی مادر، کودک و نوزاد به اسباب بازی اختصاص دارد که از تولیدکنندگان محصولات کودک و اسباب بازی برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی مادر، کودک و نوزاد روزهای دوم تا پنجم اسفند در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و بخش تخصصی این نمایشگاه به اسباب بازی اختصاص دارد.

این نمایشگاه توسط شرکت میلاد نور به عنوان کارگزار رسمی سازمان توسعه تجارت و در سه بخش جداگانه بهداشتی و درمان ، لوازم سیسمونی ازجمله ملزومات اتاق خواب و پوشاک نوزاد و کودک و همچنین اسباب بازی کودک با رویکرد تخصصی و صادراتی در سالن های جداگانه نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

بر این اساس برگزارکنندگان نمایشگاه از تمامی تولیدکنندگان و فعالان عرصه تولید محصولات کودک و اسباب بازی برای شرکت در این نمایشگاه فرهنگی، تجاری و بازرگانی دعوت کرده اند.

بخش تخصصی اسباب بازی امسال با نظارت دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی و با هدف حمایت از تولیدکنندگان و ایجاد زمینه ای برای گسترش ارتباط های تجاری تولیدکنندگان ایرانی با بازارهای بین المللی و ایجاد بسترهای صادراتی برای حضور در نمایشگاه های خارج از کشور برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین نمایشگاه مادر، کودک و نوزاد برگزار می شود

دوازدهمین نمایشگاه مادر، کودک و نوزاد برگزار می شود