مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 22:552023-01-21اجتماعي

استاندار: برنامه نوروزی در خراسان رضوی از 15 اسفند آغاز می شود


برنامه نوروزی استقبال از زائران بارگاه منور رضوی در استان خراسان رضوی با توجه به ایام مناسبتی پیش رو از تاریخ 15 اسفند ماه و به مدت یک ماه در سطح استان اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، یعقوبعلی نظری در شورای راهبری کاهش تصادفات رانندگی استان، اظهار کرد: برای خروج از حالت انفعال در هر موضوعی نیاز به نگاه تحولی وجود دارد و اگر بخواهیم با شیوه های گذشته برنامه ریزی و عمل کنیم به نتایج جدیدی دست پیدا نخواهیم کرد؛ بلکه گذشته باید تجربه ای برای برنامه ریزی های جدید باشد.

وی ادامه داد: باید به راهکاری مناسبی در کاهش آسیب های منجر به تصادف دست پیدا کنیم و این در حالی است که وقتی وسائط نقلیه در معابر اضافه می شود، باید به همان میزان مدیریت حمل و نقل با هدف ایمنی در عبور و مرور هم افزوده شود.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: زیرساخت در کنار الزامات و تجهیزات باید در خدمت مدیریت باشد تا به کارآمدی منتهی شود بر همین اساس در تامین نیازهای لازم برای ایجاد امنیت مناسب در جاده های استان، باید همه دستگاه ها و با هم افزایی نسبت به تهیه تابلوهای هشدار دهنده، دوربین های ثبت تخلف، رفع اشکال در نقاط حادثه خیز و ایجاد ایستگاه های بین راهی تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: برنامه نوروزی در خراسان رضوی از 15 اسفند آغاز می شود

استاندار: برنامه نوروزی در خراسان رضوی از 15 اسفند آغاز می شود