مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:352023-01-23سياسي

تعریف پروژه های مطالعاتی برای تالاب بین المللی زریبار مریوان


استاندار کردستان عنوان کرد که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان موظف است از محل اعتبارات پژوهشی پروژه های مطالعاتی برای تالاب بین المللی زریبار مریوان تعریف کند.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان عنوان کرد که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان موظف است از محل اعتبارات پژوهشی پروژه های مطالعاتی برای تالاب بین المللی زریبار مریوان تعریف کند.

اسماعیل زارعی کوشا، در سومین جلسه کارگروه استانی ساماندهی تالاب بین المللی زریبار مریوان با اشاره به اینکه اقدامات اجرایی در زریبار مبتنی بر کارهای مطالعاتی انجام شود، اظهار کرد: برای مشخص کردن مسیر حرکت و انجام کارهای مؤثر، دقیق و کامل باید پروژه های مطالعاتی برای زریبار تعریف شود.

وی بر حضور اساتید دانشگاه و نمایندگان سازمان های مردم نهاد در کارگروه ساماندهی تالاب زریبار تاکید کرد و افزود: تعرض به حریم تالاب بین المللی زریبار اگر به ضد ارزش تبدیل شود بازدارندگی آن بیشتر از احکام قضایی است و تحقق این مهم نیز توسط سازمان های مردم نهاد امکان پذیر است.

استاندار کردستان مهمترین نکته در حفاظت و مدیریت تالاب را هماهنگی های مدیریتی بین دستگاه های ذیربط خواند و اضافه کرد: این کارگروه رسالت ایجاد هماهنگی و انسجام بخشی در مدیریت تالاب را برعهده دارد و باید اعضای آن در این زمینه بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف پروژه های مطالعاتی برای تالاب بین المللی زریبار مریوان

تعریف پروژه های مطالعاتی برای تالاب بین المللی زریبار مریوان