مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 11:052023-01-23سياسي

شرحی اجمالی بر طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانواده


عضو شورای شهر تهران، درباره طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانواده توضیحاتی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، زهرا شمس احسان گفت: زنان سرپرست خانوار به واسطه تعدد نقش ها در خانواده و اجتماع در وضعیت خاصی قرار دارند و نیازمند توانمندی ها و مهارت های متعددی هستند که بتوانند ضمن پرداختن به مسائل و مشکلات فردی خود، در راهبری خانواده نیز موفق باشند.

وی اضافه کرد: وضعیت اغلب پیچیده و ویژه این خانواده ها باعث شده است تا در مقایسه با سایر زنان، فرصت های کمتری برای مشارکت اقتصادی و اجتماعی در اختیار داشته باشند.

رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به افزایش رو به رشد درصد خانوارهای زن سرپرست خانوار، کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران طرح توانمندسازی جامع زنان سرپرست خانوار را تدوین کرد که در برنامه پنج ساله سوم توسعه شهرداری محقق نشده بود.

وی افزود: در این طرح که به تأیید اکثریت قاطع اعضای شورای شهر تهران رسید، دو هدف عمده و همزمان ارتقا قابلیت های زنان سرپرست خانواده و نیز توان افزایی حلقه های میانی در این حوزه را دنبال می کند؛ به عبارت دیگر این طرح شرایطی را ایجاد می کند تا توانمندسازی زنان سرپرست خانواده به حلقه های میانی که کنشگران و سازمان های اجتماعی، مردمی و جهادی هستند واگذار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرحی اجمالی بر طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانواده

شرحی اجمالی بر طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانواده