مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:052023-01-23اجتماعي

خلیج فارس از فردا متلاطم می شود


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر وقت سه شنبه تا پایان هفته، با افزایش سرعت بادهای جنوبی روی دریا، بخش های مرکزی و جنوبی خلیج فارس طی ساعاتی متلاطم خواهد بود.

- پیام مساعدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که با فعالیت سامانه بارشی، با افزایش پوشش ابر، در برخی ساعات، وقوع بارش های پراکنده باران و گاهی رگبار پراکنده باران و رعدوبرق، غالباً در مناطق جنوبی و مرکزی استان تا اواخر وقت پنجشنبه پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از اواخر وقت سه شنبه تا پایان هفته، با افزایش سرعت بادهای جنوبی روی دریا، بخش های مرکزی و جنوبی خلیج فارس طی ساعاتی متلاطم خواهد بود.

وی گفت: طی ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی مناطق مه صبحگاهی و طی امروز و فردا در برخی نقاط غالباً نواحی جنوبی و مرکزی، گاهی بارش پراکنده باران و رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی می شود.

وی گفت: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی، با سرعت 10 تا 28 گاهی تا 34 کیلومتر در ساعت و در نواحی جنوبی و فراساحل مرکزی، در برخی ساعات 14 تا 34 گاهی تا 42 کیلومتر در ساعت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیج فارس از فردا متلاطم می شود

خلیج فارس از فردا متلاطم می شود