مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 13:102023-01-23فرهنگي

انتشار کتاب کاربردهای اُمیکس در زیست شناسی سامانه ای


کتاب کاربردهای اُمیکس در زیست شناسی سامانه ای  پس از برگردان به فارسی، توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان فارس منتشر شد و در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

- انتشار کتاب "کاربردهای اُمیکس در زیست شناسی سامانه ای" ایسنا/فارس کتاب "کاربردهای اُمیکس در زیست شناسی سامانه ای"  پس از برگردان به فارسی، توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان فارس منتشر شد و در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

کتاب کاربردهای اُمیکس در زیست شناسی سامانه ای تالیف ون مد آیزت ، هوهان گو و سیارول ناتاکین باهاروم و ترجمه، روح الله شاملودشت پاگردی، علی مقدم و معصومه علی اکبری، توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی واحد استان فارس، منتشر شد.

در مقدمه مولفان این کتاب آمده است: ظهور فناوری های امیکس انقلابی در نگرش ما نسبت به زیست شناسی نوین ایجاد کرده است پیشتر RNA،DNA، پروتیین و متابولیت با استفاده از ابزارهای پایه مولکولی که تنها امکان تشخیص برخی از این عناصر را در هر آزمایش خاص فراهم می کرد، بررسی می شد؛ با این حال ظهور عصر فناوری های اُمیکس مانند فناوری های تعیین توالی و طیف سنجی جرمی، پیشرفت و پژوهش ها را در این عرصه علمی افزایش داده و در نهایت بستر اُمیکس به جای تمرکز بر روی یک ژن یک پروتیین یا ترکیب منفرد امکان بررسی غیر اریب و کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتاب کاربردهای اُمیکس در زیست شناسی سامانه ای

انتشار کتاب کاربردهای اُمیکس در زیست شناسی سامانه ای