مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 19:452023-01-23اقتصادي

ثبت 11 هزار پشت نوبتی دریافت تسهیلات ازدواج در آذربایجان غربی


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با تاکید به اینکه آذربایجان غربی رتبه پنجم کشوری را در اعطای تسهیلات ازدواج دارد، ادامه داد: - ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با تاکید به اینکه آذربایجان غربی رتبه پنجم کشوری را در اعطای تسهیلات ازدواج دارد، ادامه داد: 11هزار نفر در استان متقاضی دریافت تسهیلات وام ازدواج هستند که تا پایان سال همه تسهیلات پرداخت خواهد شد.

سپهری امروز 3 بهمن در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، در حال حاضر 24 مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در استان فعالیت دارند که 8 مرکز در سال جاری افتتاح شد،همچنین در سال جاری یک مرکز تسهیل ازدواج نیز در ارومیه تاسیس شده است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بابیان اینکه مجمع خیرین ازدواج با هدف تسهیل در امر ازدواج راه اندازی شده است، خاطر نشان کرد: 318 کارگاه ازدواج در سطح استان در طول سالجاری با هدف کاهش تنش های زناشویی و کنترل روابط زناشویی برگزار شده است.

سپهری با اشاره به اینکه سامانه رصد، یک سامانه ای است که میزان تعهدات ادارات کل در جهت ایجاد اشتغال را نشان می دهد، اظهار کرد: سازمان ورزش و جوانان آذربایجان غربی 300تعهد شغلی برای سال جاری در سامانه رصد ثبت کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 11 هزار پشت نوبتی دریافت تسهیلات ازدواج در آذربایجان غربی

ثبت 11 هزار پشت نوبتی دریافت تسهیلات ازدواج در آذربایجان غربی