مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 10:302023-01-24سياسي

تحریم سپاه در سطح جهان هیچ ارزشی ندارد


فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهدا (ع) گفت: سپاه تنها نهادی بود که توانست این جرثومه فساد یعنی داعش را از بین ببرد و تحریم سپاه در سطح جهان هیچ ارزشی ندارد.

- اصفهان- فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهدا (ع) گفت: سپاه تنها نهادی بود که توانست این جرثومه فساد یعنی داعش را از بین ببرد و تحریم سپاه در سطح جهان هیچ ارزشی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار جواد استکی صبح سه شنبه با حضور در صحن علی شورای شهر، با بیان اینکه سپاه از بطن این انقلاب است، اظهار کرد: امروز مفتخر هستیم که راه امام حسین (ع) در جمهوری اسلامی را ادامه می دهیم و در این مسیر 200 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

وی با اشاره به سند آمریکایی ها پیرامون مهاریکپارچه، افزود: مهار یکپارچه به این معنی است که همه کشورهایی که علیه آمریکا هستند به صورت یکپارچه در حمایت از این کشور متحد شوند.

در این سند 28 بار نام ایران ذکر شده است و این عمق خصومت آمریکا نسبت به ایران را نشان می دهد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: دشمن در همه این سال ها به دنبال توطئه علیه ملت ایران بوده است، جنگ تحمیلی، فتنه های مختلف و آشوب ها از جمله این دسیسه هاست اما ملت ایران همواره با هوشیاری آن را خنثی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم سپاه در سطح جهان هیچ ارزشی ندارد

تحریم سپاه در سطح جهان هیچ ارزشی ندارد