مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:302023-01-24ورزشي

بهره برداری از 900 طرح کشاورزی سیستان و بلوچستان همزمان با دهه فجر


رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 900 طرح کشاورزی،تولیدی ،عمرانی و خدماتی در مناطق روستایی و عشایری با حضور مسوولان کشوری و استانی به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 900 طرح کشاورزی،تولیدی ،عمرانی و خدماتی در مناطق روستایی و عشایری با حضور مسوولان کشوری و استانی به بهره برداری می رسد.

سید محمد رضا سیدحسینی در نشست وبیناری ستاد کشوری کمیته روستایی و عشایری کشور افزود: عمده این طرح ها مربوط به سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و ادارات وابسته این سازمان، شرکت توزیع برق، بنیاد مسکن،تجهیز و نوسازی مدارس، ورزش و جوانان،بانک کشاورزی، علوم پزشکی، بسیج سازندگی،آب و فاضلاب روستایی و کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

وی برگزاری رقابت های فرهنگی،قرآنی و ورزشی، جشن های ویژه انقلاب اسلامی،ارائه خدمات رایگان پزشکی و دامپزشکی و اعزام تیم ها ،برپایی نمایشگاه ها در مناطق روستایی و عشایری را از دیگر برنامه های دهه فجر کمیته روستایی و عشایری سیستان و بلوچستان برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 900 طرح کشاورزی سیستان و بلوچستان همزمان با دهه فجر

بهره برداری از 900 طرح کشاورزی سیستان و بلوچستان همزمان با دهه فجر