مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:002023-01-24سياسي

قطار گردشگری خراسان شمالی به حرکت درآمده است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از رضایتمندی سرمایه گذاران حوزه گردشگری از اقدامات و پیگیری های اداره کل میراث فرهنگی استان خبر داد و گفت: - در حال حاضر 30 سرمایه گذار متقاضی ایجاد مجموعه های خدمات گردشگری اعم از اقامتی پذیرایی و سرگرمی در استان هستند.

علی مستوفیان در گفت و گو با ایسنا، صدور مجوزهای لازم، رفع موانع و ایجاد پروژه های گردشگری را از اهم اقدامات اداره کل میراث فرهنگی استان برشمرد و اظهار کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در سال 91 در خصوص اهمیت گردشگری، این صنعت یکی از اولویت های مهم توسعه ای در است محسوب می شود.

مستوفیان با بیان اینکه خراسان شمالی یکی از استان های محروم کشور است، ادامه داد: به دلیل نبود زیرساخت های لازم و شرایط تأسیسات گردشگری دوران کرونا، صنعت گردشگری در استان آسیب های فراوانی را متحمل شد که از آبان ماه 1400 فعالیت های توسعه ای گردشگری در استان آغاز شد که تا کنون ادامه دار بوده و به شدت پیگیر جذب سرمایه گذار در استان هستیم.

وی با اشاره به این مطلب که تقاضاهای موجود در حوزه گردشگری نشان دهنده این است که این صنعت در استان جایگاه خود را پیدا کرده و در مسیر درست حرکت می کند، گفت: از آبان ماه سال گذشته فرآیندهای برنامه ریزی شده برای ماندگاری مسافر و ایجاد زیرساخت های لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار گردشگری خراسان شمالی به حرکت درآمده است

قطار گردشگری خراسان شمالی به حرکت درآمده است