مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:352023-01-24بين الملل

آمریکا: حامیان روسیه در جنگ اوکراین از جمله کره شمالی پاسخگو می شوند


سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت، آمریکا و کره جنوبی مذاکرات منظمی درباره راه های رسیدگی به تهدیدات ایجاد شده از سوی کره شمالی از جمله حمایت این کشور از جنگ روسیه علیه اوکراین دارند.

- سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت، آمریکا و کره جنوبی مذاکرات منظمی درباره راه های رسیدگی به تهدیدات ایجاد شده از سوی کره شمالی از جمله حمایت این کشور از جنگ روسیه علیه اوکراین دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه ادعا کرد، آمریکا به استفاده از همه تدابیر موجود برای پاسخگو کردن کسانی که از جنگ غیرقانونی روسیه در اوکراین حمایت می کنند، ادامه خواهد داد.

ند پرایس در خصوص کره شمالی گفت: البته این عادلانه است که بگوییم ما نزدیک ترین روابط را با متحدان خود در کره جنوبی داریم.

این پرونده با جمهوری دموکراتیک خلق کره (کره شمالی) با توجه با ارسال تسلیحات و دیگر ادوات نظامی از سوی این کشور برای استفاده عوامل گروه واگنر در اوکراین مرتبط است.

چند روز پیش کاخ سفید ادعا کرد، پیونگ یانگ برای گروه روسی واگنر تجهیزات نظامی می فرستد و در ارتباط با این ادعا تصاویری از قطارهای روسی که ماه نوامبر بین روسیه و کره شمالی تردد داشته اند، منتشر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: حامیان روسیه در جنگ اوکراین از جمله کره شمالی پاسخگو می شوند

آمریکا: حامیان روسیه در جنگ اوکراین از جمله کره شمالی پاسخگو می شوند