مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 15:372023-01-24سياسي

ساخت بزرگ ترین بخش روانپزشکی مازندران در آمل اجرایی شد


مدیر بخش روانپزشکی بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان آمل از آغاز ساخت و تجهیز بزرگ ترین بخش روانپزشکی مازندران در این مرکز درمانی خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیر بخش روانپزشکی بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان آمل از آغاز ساخت و تجهیز بزرگ ترین بخش روانپزشکی مازندران در این مرکز درمانی خبر داد.

میثم شعبان زاده، گفت: کار بهسازی و تجهیز بخش جدید روانپزشکی شهرستان آمل با زیربنای حدود 350 متر مربع همزمان با چهل ویکمین سالگرد حماسه مردمی ششم بهمن سال 1360 در بیمارستان امام رضا(ع) این شهرستان شروع شد.

وی با اشاره به اینکه بخش جدید روانپزشکی شهرستان آمل به ظرفیت 20 تخت ویژه برای مردان و زنان جانمایی و تجهیز خواهد شد، افزود: دانشگاه علوم پزشکی مازندان برای شروع این بخش درمانی حدود 2 میلیارد ریال اعتبار تعیین و اعتبارهای تکمیلی نیز به تدریج اختصاص داده می شود.

مدیر بخش روانپزشکی بیمارستان امام رضا(ع) آمل با اظهار اینکه درحال حاضر به علت نبود مرکز روانپزشکی در این شهرستان بسیاری زیادی از بیماران اعصاب و روان به مرکز استان و خارج از مازندران منتقل می شوند، تصریح کرد: متاسفانه بیشتر بیماران اضطرابی، رفتاری، افسردگی، افرادی با افکار خودکشی، جنون و حتی دارای دردهای طولانی مدت هستند، در این مرکز دولتی پذیرش و مورد مراقبت و درمان قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بزرگ ترین بخش روانپزشکی مازندران در آمل اجرایی شد

ساخت بزرگ ترین بخش روانپزشکی مازندران در آمل اجرایی شد