مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 11:352023-01-25اقتصادي

افزایش 30 تا 35 درصدی قیمت گوشت قرمز در بازار


رییس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت دامی مشهد دلیل گرانی گوشت قرمز را کمبود دام و به تبع آن افزایش قیمت نهاده های دامی دانست و گفت: طی مدت اخیر قیمت گوشت قرمز 30 تا 35 درصد افزایش پیدا کرده که دلیل عمده آن کمبود دام است و دلیل کمبود دام نیز افزایش قیمت خوراک دام است.

- مهدی باقری در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت بازار گوشت قرمز اظهار کرد: در سال جاری قیمت گوشت قرمز اعم از دام سبک و سنگین افزایش پیدا کرده است و همچنان این روند رو به افزایش است.

همچنین قدرت خرید مردم بسیار کاهش پیدا کرده است.

یک کارمند چگونه می تواند گوشت کیلویی 350 هزار تومان را خریداری کند؟.

وی افزود: گوشت قرمز در بازار بسیار فراوان است و در این خصوص هیچ کمبودی در بازار نیست اما قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده که این سبب شده تا حدودی کشتار دام هم کاهش پیدا کند.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت دامی مشهد دلیل گرانی گوشت قرمز را کمبود دام و به تبع آن افزایش قیمت نهاده های دامی دانست و افزود: طی مدت اخیر قیمت گوشت قرمز 30 تا 35 درصد افزایش پیدا کرده که دلیل عمده آن کمبود دام است و دلیل کمبود دام نیز افزایش قیمت خوراک دام و عدم حمایت جهاد کشاورزی از دامداران بوده که سبب شده تا دامدار به اجبار دام های مولد خود را به فروش برساند و برای کشتار در اختیار قصابی ها قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 تا 35 درصدی قیمت گوشت قرمز در بازار

افزایش 30 تا 35 درصدی قیمت گوشت قرمز در بازار