مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:002023-01-25سياسي

اژه ای: قضات علل نارضایتی مردم از دستگاه قضا را احصا کنند


قضات دادگاه عالی و دادسرای انتظامی نسبت به احصا علل نارضایتی بخشی از مردم از دستگاه قضایی اهتمام داشته باشند و این علل نارضایتی را از حیث اهمیت و اولویت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام محسنی اژه ای با حضور در دادگاه عالی و دادسرای انتظامی قضات، در جمع مسئولان و قضات این مراجع قضایی به ایراد سخنرانی پرداخت و مطالب و نقطه نظرات آنها را استماع کرد.

وی در جمع قضات دادگاه عالی و دادسرای انتظامی قضات، ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن ماه رجب المرجب، اظهار کرد: از خداوند مسئلت داریم که همواره دلسوز و خیرخواه مردم باشیم و انگیزه اصلی ما ایجاد محبت و خیرخواهی در ابناء بشر باشد.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه سرمایه اصلی در دستگاه قضایی عامل و نیروی انسانی آن است، خطاب به قضات دادگاه عالی و دادسرای انتظامی قضات گفت: شما می توانید در تعیین بهترین روش ها و شاخص ها و ملاک ها برای جذب و بکارگیری مستعدترین و شایسته ترین نیروهای انسانی، کمک کار دستگاه قضایی باشید.

رییس دستگاه قضا با اشاره به اهمیت مقوله آسیب شناسی و کار ویژه نهادهای نظارتی در پیشبرد این امر خطیر گفت: هر دستگاه نظارتی باید به بررسی و سنجش نقاط ضعف و قوت افراد و مجموعه های تحت نظارت خود مبادرت ورزد و راه ها و روش های بهبود و ارتقاء اوضاع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اژه ای: قضات علل نارضایتی مردم از دستگاه قضا را احصا کنند

اژه ای: قضات علل نارضایتی مردم از دستگاه قضا را احصا کنند