مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 09:452023-01-26سياسي

گذر از پیچ تاریخی بزرگ نیازمند جهاد تبیین است


فرمانده اسبق سپاه امام رضا(ع) گفت: گذر از پیچ تاریخی و تشکیل نظم نوین جهانی مستلزم جهاد تبیین است، همچنین در این پیچ تاریخی باید مسلط شویم.

- تربت حیدریه ـ فرمانده اسبق سپاه امام رضا(ع) گفت: گذر از پیچ تاریخی و تشکیل نظم نوین جهانی مستلزم جهاد تبیین است، همچنین در این پیچ تاریخی باید مسلط شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامرضا احمدی شامگاه چهارشنبه در همایش بصیرتی و جشنواهر مالک اشتر بسیج تربت حیدری در سالن همایش های زنده یاد محمود کریمی دانشگاه تربت حیدریه با تاکید بر اینکه گذر از پیچ تاریخی و تشکیل نظم نوین جهانی مستلزم جهاد تبیین است، اظهار کرد: در این پیچ تاریخی باید مسلط شویم و اگر نتوانیم حوادث را درست تحلیل و تبیین کنیم ممکن است با کوچک ترین تلنگری مانند تردیدشدگان در گذشته باشیم.

فرمانده اسبق سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: امام راحل به همه فهماند که انسان کامل شدن تا لب مرز عصمت که مرز ممنوعه معصوم است می توان خود را تربیت کرد.

وی تصریح کرد: امام افسانه نیست و بلکه یک حقیقت در زندگی ما جاری است و ایشان به ما فهماند قوی شدن در بند اسارت و گسستن و پنجه در پنجه سلطه گران انداختن شدنی است.

احمدی به جمله معروف امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه فرمودند؛ افتخارم این است که بسیجی ام و از خداوند می خواهم با بسیجیانم محشورم گرداند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذر از پیچ تاریخی بزرگ نیازمند جهاد تبیین است

گذر از پیچ تاریخی بزرگ نیازمند جهاد تبیین است