مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:502023-01-28سياسي

اعزام تیم های منتخب تولیدمحتوای دیجیتال بسیج استان به رقابت ملی


مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان وبلوچستان گفت: دو تیم تخصصی منتخب مرحله استانی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج به مرحله کشوری اعزام شدند.

- به گزارش، محمدهادی طهرانی مقدم پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: مرحله نهایی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در بخش بازی های ویژه تلفن همراه، نرم افزارهای موبایلی و پویانمایی به میزبانی سازمان فضای مجازی بسیج در تهران از 9تا 11 بهمن ماه جاری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این رویداد یکی از اقدامات اساسی سازمان فضای مجازی بسیج برای ایجاد هم افزایی شبکه مردمی فعال و مولد در حوزه فضای مجازی است، ادامه داد: در مرحله نهایی کشوری 118 تیم و 600 شرکت کننده از سراسر استان های کشور به رقابت می پردازند که سهم سیستان وبلوچستان در این رقابت 2 تیم برگزیده مرحله استانی در بخش های پویانمایی و بازی در قالب 7 نفر به سرپرستی معاونت متنا سازمان فضای مجازی سیستان وبلوچستان است که در این مرحله با سایر استانها به رقابت می پردازند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان خاطرنشان کرد: تفاوت امسال با سنوات گذشته حضور 72 ساعته شرکت کنندگان در این رویداد ملی است که طی آن یک ورکشاپ آموزشی برای اعضای شرکت کننده در این رویداد قبل از شروع مسابقه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم های منتخب تولیدمحتوای دیجیتال بسیج استان به رقابت ملی

اعزام تیم های منتخب تولیدمحتوای دیجیتال بسیج استان به رقابت ملی