مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 13:352023-01-28اقتصادي

اختصاص8000میلیارد ریال برای اینترنت روستاهای کهگیلویه و بویراحمد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جاری، بیش از هشت هزار میلیارد ریال برای رفع مشکل اینترنت روستاهای بالای 20 خانوار در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی احمد زاده ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: 600 میلیارد ریال نیز در سال جاری، برای رفع مشکل گیرنده های تلویزیونی استان در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: با این میزان اعتبار مشکل گیرنده های تلویزیون شهرستان گچساران برطرف می شود.

احمد زاده با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه خاصی به زیر ساخت های مناطق روستایی دارد، گفت: مشکلات این منطقه باید در اسرع وقت از سوی متولیان امر برطرف شود.

وی افزود: این منطقه دارای پتانسیل های ویژه ای برای گردشگری است که به متقاضیان طرح های گردشگری در این منطقه تسهیلات پرداخت خواهد شد.

استاندار با بیان اینکه 12 میلیارد ریال برای مشکل رفع آب آشامیدنی روستای اسپر برای ساخت منبع ذخیره آب 300 متر مکعبی در اختیار آب فاضلاب قرار خواهد گرفت، گفت: مشکل برق روستاهای گچساران همچون اسپر تا قبل از فصل تابستان از سوی اداره برق باید برطرف شود.

وی تصریح کرد: 20 میلیارد ریال برای رفع مشکل کانال های روستای اسپر گچساران در نظر گرفته خواهد شد و مشکلات این روستا از نزدیک بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص8000میلیارد ریال برای اینترنت روستاهای کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص8000میلیارد ریال برای اینترنت روستاهای کهگیلویه و بویراحمد