مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 19:502023-01-28سياسي

روابط ایران و چین مستقل از سرنوشت برجام است


رییس انجمن دوستی ایران و چین در سومین نشست فصلی این انجمن گفت: «سرنوشت برجام هرچه باشد، باید روند همکاری ایران و چین در مسیر پیشرفت خود ادامه یابد و کار با چین باید به عنوان یک سیاست دائم دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سومین نشست فصلی انجمن دوستی ایران و چین در سال 1401 روز پنجشنبه ششم بهمن با مشارکت حضوری و مجازی جمعی از اعضا برگزار شد و علاوه بر ارائه گزارشی از روند فعالیت های انجمن از سوی علاءالدین بروجردی رییس این سازمان مردم نهاد، سه کارگاه آموزشی نیز در این نشست برگزار شد.

علاءالدین بروجردی رییس انجمن در سخنانی کوتاه، ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های انجمن، به موضوع روابط ایران و چین و نقش و جایگاه انجمن در تقویت این مناسبات پرداخت.

وی یکی از اهداف اصلی انجمن را کمک به دولت و دستگاه های ذی ربط برای کمک به پیشبرد روابط ایران و چین از جمله اجرایی کردن سند همکاری 25 ساله دو کشور دانست و یادآور شد که انجمن درحال انجام تلاش هایی برای کمک به محقق شدن بخشی از این سند از جمله درحوزه احداث خطوط ریلی پرسرعت در کشور توسط چینیها، وارد کردن فناوری ساخت خودروهای برقی از چین و گردشگری است.

بروجردی تصریح کرد: در مجموع باید گفت کارها در مسیر اجرای سند همکاری 25ساله ایران و چین سرعت لازم و مطلوب را ندارد و همه نهادها و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط ایران و چین مستقل از سرنوشت برجام است

روابط ایران و چین مستقل از سرنوشت برجام است