مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 22:402023-01-28اقتصادي

نگرانی های معاون استاندار از مهاجرت های شغلی به قم


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: هر چقدر در این استان برای اشتغال زایی تلاش می کنیم در حقیقت برای مردم استان های مجاور تلاش می کنیم، - چراکه شاهد افزایش مهاجرت های شغلی از دیگر استان ها به قم هستیم که این موضوع تبعات اجتماعی و فرهنگی مختلفی نیز به دنبال دارد.

نشست بررسی چالش ها و راهکارهای مدیریت منابع انسانی در بنگاه های اقتصادی امروز شنبه 8بهمن ماه با محوریت صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برگزار شد.

سید مهدی قریشی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم، در این نشست اظهار کرد: این جلسه برای شنیدن نظرات و صحبت های تخصصی مدیران شرکت ها و مسئولان کارخانه ها در مورد وضعیت منابع انسانی است و این نظرات در کارگروه ها و کمیسیون های تخصصی مطرح و تصمیم های اجرایی مورد نیاز گرفته می شود.

وی از منابع انسانی به عنوان یکی از دغدغه های مهم مجموعه های دولتی و غیردولتی نام برد و گفت: بیشترین هزینه های مالی در هر مجموعه ای به منابع انسانی اختصاص دارد؛ در بسیاری از دستگاه های دولتی بخش عمده بودجه هزینه ای صرف نیروی انسانی می شود و همین منابع انسانی تیغه دولبه موفقیت و شکست یک مجموعه بوده که می تواند سازمان را به موفقیت برساند یا سازمان را دچار شکست کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی های معاون استاندار از مهاجرت های شغلی به قم

نگرانی های معاون استاندار از مهاجرت های شغلی به قم