مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 07:252023-01-29سياسي

لزوم ترویج مهارت آموزی به جای مدرک گرایی در سطح دانشگاه


نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: در کشور ما متاسفانه مدرک شاخص ارتقای یک نیرو است در حالی که باید به دنبال ارتقا مهارت ها باشیم.

- آیت الله مصطفی محامی در نشست هم اندیشی با اساتید مراکز دانشگاهی شهرستان سراوان با اشاره به برکات ماه مبارک رجب عنوان کرد: ماه رجب ماه ریزش رحمت الهی است و باید از این فرصت نهایت استفاده را جهت تقرب به خداوند متعال داشته باشیم.

آیت الله محامی رشد فرهنگی و اقتصادی را از عوامل تاثیرگذار در امنیت پایدار عنوان کرد و بیان داشت: دانشگاه در ارتقاء فرهنگ و رشد جامعه نقش ویژه ای بر عهده دارد و ارتقاء جامعه نیازمند اقدامات متعدد در عرصه های مختلف بوده و تنها یک رکن کارهای فرهنگی و علمی توسعه آموزش عالی است.

وی ادامه داد: در کشور ما متاسفانه مدرک شاخص ارتقای یک نیرو است و به همین علت است که می بینیم در ایران بسیاری از افراد جامعه تنها برای کسب مدرک درس می خوانند در حالی که در دانشگاه باید به دنبال ارتقا مهارت ها باشیم.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هنگام مقایسه شرایط کنونی با گذشته از حیث آموزش عالی در می یابیم که تفاوت زیاد است اما نباید به اینجا اکتفا کرده و باید به دنبال توسعه کمی و به خصوص توسعه کیفی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ترویج مهارت آموزی به جای مدرک گرایی در سطح دانشگاه

لزوم ترویج مهارت آموزی به جای مدرک گرایی در سطح دانشگاه