مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 13:302023-01-29ورزشي

کاراته کای زنجانی به شکل شخصی در مسابقات فرانسه شرکت کرده بود


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به خبر پناهندگی یکی از کاراته کاهای زنجانی گفت: این ورزشکار به صورت فردی در مسابقات فرانسه حضور داشته و از طریق فدراسیون و یا هیئت در مسابقات شرکت نکرده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به خبر پناهندگی یکی از کاراته کاهای زنجانی گفت: این ورزشکار به صورت فردی در مسابقات فرانسه حضور داشته و از طریق فدراسیون و یا هیئت در مسابقات شرکت نکرده است.

جواد بازرگان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: چند روز پیش خبر پناهندگی فرزاد رستمی از کاراته کاهای زنجانی در یکی از کشورهای اروپایی منتشر شد که بعد از پیگیری مشخص شد این فرد در مسابقات آزاد حضور داشته و بعد از مسابقات نیز این تصمیم خود را اعلام کرده است.

وی تصریح کرد: فرزاد رستمی عضو تیم ملی پایه و بزرگسالی نبوده و حضور او در مسابقات فرانسه با هزینه شخصی بوده و بدون دریافت مجوز از شورای برون مرزی فدراسیون صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: این ورزشکار یک ورزشکار معمولی بوده و سابقه رقابت خارجی را نداشته و سعی داشته به هر نحوی در رقابت های خارجی حضور پیدا کند و جزو ملی پوشان ایران و یا منتخبان استان نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاراته کای زنجانی به شکل شخصی در مسابقات فرانسه شرکت کرده بود

کاراته کای زنجانی به شکل شخصی در مسابقات فرانسه شرکت کرده بود