مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 10:502023-01-30اقتصادي

آغاز اجرای طرح کالابرگ الکترونیک از امروز در 3 استان دیگر


مدیر اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی از آغاز اجرای طرح کالابرگ الکترونیک از امروز در 3 استان قزوین، گیلان و مرکزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید فرداد در یک گفت و گوی تلویزیونی از آغاز اجرای طرح کالابرگ الکترونیک از امروز در 3 استان دیگر خبر داد و اظهار کرد: پس از اجرای آزمایشی این طرح در استان هرمزگان، این طرح از امروز در 3 استان دیگر اجرایی می شود.

مدیر اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: استان های قزوین، گیلان و مرکزی 3 استانی هستند که از امروز اجرای طرح آزمایشی کالابرگ الکترونیکی در آن ها آغاز می شود.

وی افزود: در قالب این طرح، برای حفظ قدرت خرید مردم قیمت 10 قلم کالای اساسی بر مبنای شهریور 1400 محاسبه می شود و دولت بر اساس سبد کالای مشخص شده، مابه التفاوت قیمت کالا را در طول دوره پرداخت می کند.

همچنین در این طرح، مردم می توانند طبق نیاز خانوار، مقدار کمتر یا بیشتری از کالاهای اساسی مرجع را به انتخاب خود و تا سقف میزان اعتبار یارانه شان خریداری کنند.

به گفته فرداد، بر اساس این طرح یارانه یک ماه زودتر در حساب سرپرست خانوار شارژ می شود و فرد 10 قلم کالای اعلام شده را بعد از شارژ اعتبار می تواند خریداری کند، به این صورت که بخشی از قیمت کالا را خودش پرداخت می کند و بقیه از یارانه ماه بعد برداشت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح کالابرگ الکترونیک از امروز در 3 استان دیگر

آغاز اجرای طرح کالابرگ الکترونیک از امروز در 3 استان دیگر