مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 21:402023-01-30اقتصادي

جزییات عرضه خودرو در بورس کالا


رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بین اعضای شورای رقابت در مورد عرضه خودرو در بورس اختلاف نظر جدی وجود دارد و هنوز به جمع بندی نرسیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک مجید عشقی امروز در جمع خبرنگاران در مورد عرضه خودرو در بورس، گفت: در بحث خودرو در حال رایزنی با شورای رقابت هستیم تا دستورالعملی که می نویسد به نحوی باشد که طبق بقیه کالاها مثل محصولات پتروشیمی، فولادی و … که شورای رقابت به آنها وارد شد، بخشی هم دیده شود که در بورس عرضه شود.

به گفته رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، عرضه خودرو در بورس جزییات زیادی دارد و شورای رقابت هنوز وارد جزییات نشده و کلیات را تصویب کرده است و احتمالاً این موضوع طول می کشد اما در حال پیگیری هستیم تا در نهایت صنعت آسیب نبیند و بتواند با قیمت های بازار محصولات خود را بفروشد.

او در مورد توقف عرضه در بورس می گوید: سعی داریم دغدغه های شورای رقابت را حل کنیم و تلاش می کنیم به نحوی شود که مقررات شورای رقابت هم نقض نشود ولی امیدواریم عرضه ها شروع شود و شاید یکی دو هفته دیگر آغاز شود.

عشقی گفت: یکی دو تا از خودروها که شورای رقابت نسبت به آنها موضع داشت عرضه فعلاً صورت نمی گیرد اما در مورد سایر خودروها عرضه خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات عرضه خودرو در بورس کالا

جزییات عرضه خودرو در بورس کالا