مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-31سياسي

جهانی شدن اسلام در پسِ کج فهمی دشمن/ دستاوردهای انقلاب تبیین شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: انعکاس برنامه های دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید منتج به رویش های انقلاب شود.

- ایسنا/گلستان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: انعکاس برنامه های دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید منتج به رویش های انقلاب شود.

حجت الاسلام احمدرضا احمدی امروز سه شنبه 11 بهمن در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: علاوه بر آنکه ما موظف به معرفی انقلاب و ایجاد بیداری اسلامی هستیم امروز انقلاب اسلامی در پهنه جهان نیز توسط دشمنان انقلاب معرفی می شوند، در واقع دشمنان به دلیل نفهمی و کج فهمی ثانیه ای از دشمنی با انقلاب اسلامی دست برنمی دارند که در پس این اقدام، اسلام جهانگیر می شود که این مهم نیز از برکات انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امام راحل در بین هم قطاران خود غریب بود و در آن شرایط اگر در مسیر براندازی طاغوت حرفی می زد متهم به سیاسی کاری می شد، افزود: در واقع اگر در دوران رژیم ستمشاهی یک روحانی از ظلم، تبعیض، فساد و امثال آن سخن می گفت برچسب سیاسی به وی می زدند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: امام راحل در دوران پهلوی بیشتر به ظلم و فساد که ذیل آن فقر به بار می آورد می پرداخت در واقع رنگ و بوی پرداختن به استبداد، شرایط فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانی شدن اسلام در پسِ کج فهمی دشمن/ دستاوردهای انقلاب تبیین شود

جهانی شدن اسلام در پسِ کج فهمی دشمن/ دستاوردهای انقلاب تبیین شود