مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 16:202023-01-31اقتصادي

خوراک پتروشیمی هگمتانه تامین شده است


معاون امور اقتصادی استاندار همدان گفت: خوراک پتروشیمی هگمتانه تامین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان سیدمجتبی حسینی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در خصوص منطقه ویژه جهان آباد زیرساخت ها آماده سازی شده است اظهار کرد: خوراک پتروشیمی هگمتانه نیز تامین شده است.

وی با بیان اینکه اگر زمین پتروشیمی ابن سینا با میراث فرهنگی معارض داشته باشد بررسی خواهیم کرد در ادامه نسبت به اینکه چرا تنظیم بازار کمرنگ شده است گفت: کمرنگ نشده و  مکرر اقدام مشترکی در این زمینه داریم.

معاون امور اقتصادی استاندار همدان خاطرنشان کرد: با تماس های صورت گرفته و پیگیری خبرنگاران نظارت لازم نسبت به مسئله گوشت و نان داریم.

وی در خصوص علت تودیع و معارفه جدید در شرکت نمایشگاه های همدان گفت: مدیر قبلی نمایشگاه های همدان به دلایلی تمایل به همکاری نداشت و استعفا داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان نیز در خصوص اینکه چرا اموال دولتی به فروش می رسد اظهار کرد: یکی از منابع تامین اعتبار کشور فروش اموال مازاد است.

محمدرضا میرصفدری با تاکید به اینکه یکی از منابع اعتباری اموال مازاد بوده و در قانون پیش بینی شده است یادآور شد: در لایحه 1401 آمده که سهم استان از فروش اموال مازاد 380 میلیارد تومان بوده که تاکنون 5 درصد آن محقق شده ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوراک پتروشیمی هگمتانه تامین شده است

خوراک پتروشیمی هگمتانه تامین شده است