مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 16:502023-01-31سياسي

دشمن در پی ضربه زدن به نمادهای هویت ساز است


معاون سیاسی استاندار زنجان با بیان اینکه دشمن در پی ضربه زدن به نمادهای هویت ساز مثل ارزش های دینی و ملی است، گفت: هدف نهایی دشمن بی ثبات سازی، - براندازی نظام و تجزیه ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل رفیعی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان با بیان اینکه در سایه خودباوری، شکوفایی ذهن و استعدادها به مفهوم آزادی واقعی رسیدیم، گفت: مردم همواره پای نظام و رهبری بوده اند و اهدای 230 هزار شهید در زمان انقلاب و همچنین 8 سال دفاع مقدس موید این امر است.

وی با بیان اینکه دشمن در پی ضربه زدن به نمادهای هویت ساز مثل ارزش های دینی و ملی است، افزود: هدف نهایی دشمن بی ثبات سازی، براندازی نظام و تجزیه ایران است.

معاون سیاسی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی به خصوص به نسل جوان باید تبیین شود، گفت: مسئله عدالت محوری و محرومیت زدایی که انقلاب اسلامی آن را به عنوان یک اصل قرار داده بود، باید این فضیلت مهم اسلامی برای مردم بیان شود.

رفیعی افزود: وقتی تاریخ انقلاب را مرور می کنیم مشاهده خواهیم کرد آن عزت و استقلالی که انقلاب آورده اش بود چقدر ارزشمند است.

وی با تاکید بر اینکه استقلال و عزتی که انقلاب اسلامی برای ما به ارمغان آورده، ارزشمند است، ادامه داد: آموزه ای دینی اسلامی مبدا آرمانی و حرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در پی ضربه زدن به نمادهای هویت ساز است

دشمن در پی ضربه زدن به نمادهای هویت ساز است