مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 17:262023-01-31ورزشي

اولین همایش ملی استعدادیابی و حمایت از ایتام سیستان وبلوچستان برگزار می شود


ابوالفضل احمدزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: بنا بر ابلاغ معاونت قضایی در پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و به منظور هم افزایی، ارتقاء سطح کیفی خدمات با استفاده از ظرفیت سایر دستگاه ها، این همایش برای نخستین بار در کشور همزمان با روز میلاد امیرالمومنین(ع) حضرت علی ابن ابیطالب(ع) توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و دادستانی های کل کشور برگزار می شود.

وی افزود: در هر استان مدیرکل کمیته امداد و دادستان مرکز استان مشترکاً به عنوان دبیر اجرایی همایش تعیین شده اند که امور اجرایی و هماهنگی های لازم را با دستگاه های ذیربط انجام خواهند داد.

  به گفته احمدزاده؛ قرار است استعدادهای برتر در زمینه های تحصیلی، فرهنگی و قرآنی، ادبی هنری و ورزشی از میان ایتام و محجورین تحت پوشش مشترک کمیته امداد و دوایر سرپرستی دادسراها شناسایی، انتخاب و مورد حمایت و تقدیر قرار بگیرند.

  وی تاکید کرد: انتظار می رود این همایش نقطه آغازی برای برگزاری بهتر با شاخص های کیفی افزون تر به ویژه فراخوان مقاله، واکاوی ابعاد موضوعی به صورت تطبیقی در سایر نظام های حقوقی، روانشاختی، اجتماعی، حمایتی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین همایش ملی استعدادیابی و حمایت از ایتام سیستان وبلوچستان برگزار می شود

اولین همایش ملی استعدادیابی و حمایت از ایتام سیستان وبلوچستان برگزار می شود