مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 17:552023-01-31سياسي

تشکیل اتاق رصد برای کاهش آسیب های اجتماعی/ نرخ خودکشی 10 درصد باید کاهش یابد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: با تشکیل اتاق وضعیت نسبت به شناسایی زمینه ها دلایل و راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی اقدام شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مجید منعمی عصر امروز در دهمین جلسه کارگروه اجتماعی،فرهنگی،سلامت زنان و خانواده اظهار کرد: برای تدوین راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی باید اتاق وضعیت رصد مسائل تشکیل داد.

وی خاطرنشان کرد: یک عنوان کلی برای برنامه های کارگروه اجتماعی باشد، آیین نامه ها ابلاغ شود تا اعضا به تکالیف شان در رسیدگی به مسائل اگاهی و اشراف پیدا کنند و با تشکیل اتاق وضعیت نسبت به شناسایی زمینه ها دلایل و راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی اقدام شود و موضوعات جهت تصمیم گیری در کارگروه مطرح شوند.

معاون سیاسی استانداری لرستان نقش دانشگاه های استان را در این زمینه برجسته دانست و افزود: بایستی مطالعات مورد نیاز را در قالب طرح های پژوهشی انجام شود، ضمن اینکه نباید تداخل یا نقص مطالعاتی صورت گیرد.

منعمی بیان داشت: به دنبال اخذ گزارش های آماری هم نباشیم بلکه باید به این نکته برسیم که چه کنیم تا به نقطه مطلوب برسیم، نباید منتظر حل خودبخودی مسائل باشیم، بلکه باید به نظم منطقی برای حل مسائل دست یابیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل اتاق رصد برای کاهش آسیب های اجتماعی/ نرخ خودکشی 10 درصد باید کاهش یابد

تشکیل اتاق رصد برای کاهش آسیب های اجتماعی/ نرخ خودکشی 10 درصد باید کاهش یابد