مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 18:052023-01-31سياسي

پرونده های ورودی به دادگستری البرز از میانگین کشوری بالاتر است


استان البرز از جهت میانگین وارده پرونده به ازای هر شعبه و نیز هر صدهزار نفر جمعیت، از متوسط کشوری بالاتر است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رییس کل دادگستری استان البرز با معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در محل ساختمان شهید صدیقیان در خصوص بررسی وضعیت و مشکلات دادگستری کل استان البرز دیدار و گفتگو کرد.

حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در تخصیص دوره 4 کارآموزان قضایی البرز به این استان از تامین بهینه منابع انسانی در این استان خبر داد.

فاضلی هریکندی اظهار کرد: در ادامه همکاری خوب مجموعه معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با دادگستری کل استان البرز، با نظر مساعد محمد باقر الفت، توافقات خوبی در ارتباط با رفع مشکلات دادگستری کل استان در حوزه منابع انسانی حاصل شد.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت استان البرز عنوان کرد: وضعیت دادگستری کل استان البرز از جهت میانگین وارده پرونده به ازای هر شعبه و نیز هر صدهزار نفر جمعیت، از متوسط کشوری بالاتر است، همچنین به این لحاظ در رتبه 5 کشوری از حیث تعداد بالای ورودی پرونده ها قرار دارد، همچنین از حیث تعداد مختومه و رسیدگی به پرونده ها نیز در رتبه 5 کشوری و از حیث وارده پروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های ورودی به دادگستری البرز از میانگین کشوری بالاتر است

پرونده های ورودی به دادگستری البرز از میانگین کشوری بالاتر است