مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 18:352023-01-31سياسي

بازگویی ثمرات جمهوری اسلامی منجر به رویش های انقلابی شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: بازگویی و انتشار ثمرات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی باید به رویش های انقلابی منجر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمدرضا احمدی عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: گفتمان و انعکاس برنامه های دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید منتج به رویش های انقلاب شود و اگر حتی یک نفر را به تعداد راهپیمایی کنندگان 22 بهمن اضافه کند امری ارزشمند است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: به برکت شخصیت والای امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی ایران جهان شمول شده و دوست و دشمن به آن اذعان دارند.

وی افزود: دشمنان با ابزارهای مختلف و شگردهای گوناگون مشغول مقابله و مبارزه با نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و در این مسیر دقیقه ای متوقف نمی شوند.

احمدی به نقش حرکت های خودش جوش مردمی برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه فارغ از شهرها و برخی روستاهای استان که شاهد برپایی ستاد انقلاب از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بودیم، بسیاری از روستاها و جوامع مسکونی به صورت خودجوش برنامه های متنوعی پیش بینی کرده اند.

ورییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: مزدوران و کوردلانی که در جریان اغتشاشات از مقام ولایت فقیه به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگویی ثمرات جمهوری اسلامی منجر به رویش های انقلابی شود

بازگویی ثمرات جمهوری اسلامی منجر به رویش های انقلابی شود