مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 18:452023-01-31اقتصادي

66 پروژه عمران روستایی در استان سمنان بهره برداری می شود


مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان بابیان اینکه دهه فجر سال جاری 66 پروژه عمران روستایی به بهره برداری می رسد، گفت: این تعداد به نسبت سال قبل رشد چهار برابری داشته است.

- علیرضا فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه طی دهه فجر سال جاری 66 پروژه عمران روستایی دهه فجر در استان سمنان بهره برداری می شود، ابراز داشت: برای افتتاح این طرح ها اعتباری بالغ بر 740 میلیارد ریال در سطح روستاهای استان سمنان هزینه شده است.

وی ضمن بیان اینکه این پروژه های عمران روستایی شامل بهسازی و اصلاح معابر روستاهای استان سمنان می شود، افزود: طرح های دهه فجر سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر ریالی 14 برابر و از نظر تعداد چهار برابر رشد داشته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان ضمن بیان اینکه بیشترین تعداد پروژه ها با 30 مورد اختصاص به روستاهای شهرستان شاهرود است، ابراز داشت: بخش مرکزی و امیرآباد شهرستان دامغان با 19 مورد در جایگاه بعدی قرار دارد که باید این نکته را اضافه کرد که پروژه های اصلاح معابر در همه روستاهای استان سمنان به انجام رسیده است.

فلاحی با تاکید بر اینکه در سفر رییس جمهور به استان سمنان 30 میلیارد تومان برای ایمن سازی روستاها در نظر گرفته شد، تصریح کرد: روژه ای با عنوان ایمن سازی روستاهای استان سمنان از خطر سیل به تصویب رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

66 پروژه عمران روستایی در استان سمنان بهره برداری می شود

66 پروژه عمران روستایی در استان سمنان بهره برداری می شود