مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 19:402023-01-31سياسي

واکنش نیکزاد به حواشی «طرح مجازات»


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که طرح مربوط به مجازات افراد به دلیل اظهارنظرشان به کمیسیون مربوطه ارجاع نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، احمد امیرآبادی فراهانی در تذکری در جلسه علنی امروز (سه شنبه) با بیان اینکه ارائه طرح حق نمایندگان است گفت: هجمه ای علیه مجلس به خاطر برخی طرح ها ایجاد شده و به بهانه آن مجلس را زیر سوال برده و زحمات همکاران را نادیده می گیرند.

وی ادامه داد: بحثی مطرح شده که تعدادی از نمایندگان طرحی داده که به موجب آن افراد به دلیل اظهارنظرشان مجازات شوند؛ این طرح هنوز به کمیسیون مربوطه ارجاع نشده است کما اینکه تا زمان تصویب در صحن علنی و تأیید شورای نگهبان کسی نمی تواند در مورد آن اظهارنظر کند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه وظیفه ما دفاع از مجلس است، گفت: مجلس یازدهم طرح های اقتصادی خوبی را به قانون تبدیل کرده و هیچ موقع حرفی از این طرح های خوب گفته نمی شود.

علی نیکزاد رییس جلسه در پاسخ به این تذکر گفت: این از مظلومیت مجلس انقلابی است که قصاص قبل از جنایت می کنند؛ طبق قانون نمایندگان می توانند طرح ارائه کنند اما زمانی تبدیل به قانون می شود که بعد از تصویب در صحن علنی به تایید شورای نگهبان نیز برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نیکزاد به حواشی «طرح مجازات»

واکنش نیکزاد به حواشی «طرح مجازات»