مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 20:002023-01-31اقتصادي

با انشاالله و ماشاالله نمی توان کشور را اداره کرد


نماینده مردم مهاباد در مجلس تاکید کرد: متاسفانه در بدنه دولت و مجلس برخی فکر می کنند با پاک کردن صورت مسئله بر آبروی و حیثیت دولت اضافه می شود ولی کاملا در اشتباه هستند و باید گفت با انشالله و ماشالله و مشکلات بر گردن این و آن انداختن نمی توان کشور را اداره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خانه ملت، جلال محمودزاده در نشست علنی امروز (سه شنبه 11 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضمن ابراز همدردی با مردم خوب شهرستان خوی که در جریان زلزله اخیر متاسفانه دچار ضرر های جانی و مالی فراروانی شدند، بیان کرد: اینجانب می خواهم از طریق این تریبون از درد دل های مردم بگویم مردمی که در شرایط بسیار سختی قرار گرفته اند و از عملکرد تعدادی از مسئولین اصلا رضایت ندارند.

هر چند شاید این درد دل ها به مذاق عده ای خوش نیاید، اما ابتدا اجازه می خواهم در این فرصت اندک مروری داشته باشیم بر عملکرد یکسال و نیم گذشته دولت سیزدهم و تحقق شعار های انتخاباتی رییس جمهور.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای رییسی در طول دوران انتخابات وعده های مختلفی دادند که اصلی ترین این وعده ها عبارت بودند از ساخت 4 میلیون مسکن در چهارسال، رفع فقر و کاهش 50 درصدی هزینه های درمان، احیای برجام و تک رقمی کردند و کاهش تورم به نصف درصد تورم آن زمان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با انشاالله و ماشاالله نمی توان کشور را اداره کرد

با انشاالله و ماشاالله نمی توان کشور را اداره کرد