مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 20:502023-01-31اجتماعي

مسدودشدن محور پاوه به مریوان/تردد در محورهای کوهستانی با زنجیرچرخ


رییس پلیس راه کرمانشاه از مسدود شدن محور پاوه به مریوان و برخی محورهای فرعی در حوزه اورامانات خبر داد.

- کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در تمامی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه شاهد بارندگی باران هستیم، اظهار کرد: علاوه بر این از ساعاتی پیش بارش برف در برخی از این محورها آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به آغاز بارش برف طی ساعات گذشته تردد در محور پاوه به نودشه، جوانرود و ثلاث باباجانی تنها از طریق زنجیر چرخ امکان پذیر است.

پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین در محورهای گردنه مله ماس در شهرستان سنقر، گردنه بید سرخ در شهرستان کنگاور، محور سنقر به اسد آباد و گردنه خسرو آباد نیز به دلیل بارش برف داشتن زنجیر چرخ برای تمامی خودروها الزامی است.

دستغیب با تاکید براینکه در گردنه های برف گیر استان علاوه بر بارش برف شاهد مه نسبتاً غلیظ هستیم، خاطرنشان کرد: در سایر محورهای استان که تنها بارش باران داشته تردد روان و بدون مشکل در حال انجام است.

وی بیان کرد: تنها محور بسته در استان کرمانشاه محور پاوه به مریوان و برخی محورهای روستایی و فرعی در حوزه اورامانات است که باوجود تلاش های در حال انجام برای بازگشایی اما به دلیل حجم بالای بارش برف بازگشایی محورهای بسته شده زمان بر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدودشدن محور پاوه به مریوان/تردد در محورهای کوهستانی با زنجیرچرخ

مسدودشدن محور پاوه به مریوان/تردد در محورهای کوهستانی با زنجیرچرخ