مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 00:452023-01-31اقتصادي

بهره برداری از 94 پروژه آبرسانی و خدمات دفع و تصفیه فاضلاب در استان سمنان


مدیرعامل آب و فاضلاب استان سمنان از افتتاح و بهره برداری 94 پروژه آبرسانی و خدمات دفع و تصفیه فاضلاب در شرکت آب و فاضلاب استان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: - پروژه ای دهه فجر امسال اگرچه از نظر تعداد رشدی نداشته اما از نظر حجم سرمایه گذاری و اعتبارات تخصیصی به این پروژه ها شاهد افزایش بیش از 100درصدی بودیم.

محمد طاهری مدیرعامل شرکت شامگاه گذشته با اعلام این خبر اظهار کرد: با همت و تلاش همکاران شرکت، 94 پروژه قابل افتتاح با اعتباری بالغ بر 399 هزار و 750میلیون ریال و 10 پروژه کلنگ زنی با اعتباری بالغ بر 538 هزار میلیون ریال در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی به سهم شهرستان های استان در این پروژه ها پرداخت و تصریح کرد: 12 پروژه در سمنان، 14 پروژه در شاهرود، 14 پروژه در دامغان، 13 پروژه در گرمسار، 14پروژه در مهدیشهر 9 پروژه در سرخه، 7 پروژه در آرادان و11پروژه در میامی در دهه فجر سال جاری افتتاح می گردد.

وی با اشاره به کاهش و ناچیز بودن بارش های برف و باران در استان گفت: امید می رود با لطف الهی تا پایانذسال آبی جاری شاهد افزایش نزول این رحمت الهی در این استان کم آب باشیم.

طاهری از اجرای بازسازی تاسیسات آبرسانی به شهر سمنان در قالب پروژه اجرای خط همسان سازی را با اعتبار 294 هزار و 900 میلیون ریال ، خبر داد و تصریح کرد: احداث ایستگاه پمپاژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 94 پروژه آبرسانی و خدمات دفع و تصفیه فاضلاب در استان سمنان

بهره برداری از 94 پروژه آبرسانی و خدمات دفع و تصفیه فاضلاب در استان سمنان