مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 12:302023-02-01سياسي

همزمان با نواختن زنگ انقلاب، نمایشگاه کتاب در ساوه گشایش یافت


همزمان با لحظه ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در 12 بهمن 1357 به ایران، زنگ انقلاب در مدارس شهرستان ساوه به صدا درآمد.

- ایسنا/مرکزی همزمان با لحظه ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در 12 بهمن 1357 به ایران، زنگ انقلاب در مدارس شهرستان ساوه به صدا درآمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با نواختن نمادین زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه جهانمیرزایی ساوه با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه ساوه و جمعی از مسئولان، جشن های سالروز پیروزی انقلاب در این شهرستان آغاز شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه در این آیین گفت: انقلاب اسلامی نشان داد که دشمنان اسلام مانند طبل توخالی هستند و فقط سروصدا دارند اما هیچ توانی برای مقابله با مکتب اسلام ناب محمدی (ص) ندارند.

حجت الاسلام مهدی محمدی افزود: براساس آیات قرآن کریم هر مقابله ای از سوی جبهه کفر در برابر جبهه حق محکوم به شکست است و توطئه ها یکی پس از دیگری با ناکامی و شکست مواجه می شود.

وی افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای بازخوانی وقایع و تاریخ انقلاب و تبیین آن برای نسل جدید است تا دانش آموزان و آینده سازان با ایثارگری و جانفشانی ملت در پیروزی نهضت آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با نواختن زنگ انقلاب، نمایشگاه کتاب در ساوه گشایش یافت

همزمان با نواختن زنگ انقلاب، نمایشگاه کتاب در ساوه گشایش یافت