مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 14:402023-02-01سياسي

زنگ انقلاب در کهگیلویه وبویراحمد به صدا در آمد


همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور و در نخستین روز از دهه فجر، زنگ انقلاب به صورت نمادین با حضور نماینده ولی فقیه در استان، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور و در نخستین روز از دهه فجر، زنگ انقلاب به صورت نمادین با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آموزش و پرورش استان، سایر مسؤلان استانی و شهرستانی و جمعی از دانش آموزان در گلزار شهدای یاسوج به صدا درآمد.

حسنعلی عزت خواه ، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: دهه فجر یادآور روزهای خاطره انگیز و شیرین انقلاب اسلامی است که به ورود امام امت استقلال و آزادی را برای ملت به ارمغان آورد.

وی افزود: دهه فجر فرصتی است تا در راستای جهاد تبیین، دستاوردهای انقلاب اسلامی را پس از سال ها ایستادگی در برابر نظام استکباری برای دانش آموزان بازگو کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزت خواه با بیان اینکه بازگشت حضرت امام خمینی (ره) در آغازین روز این دهه به خاک ایران اسلامی، روند حرکت انقلاب را به سمت پیروزی سرعت بخشید و دل و جان انقلابیون و ملت ایران را برای غلبه بر طاغوت سرشار از امید ساخت، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه امام راحل، جانفشانی شهیدان والامقام و مشارکت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ انقلاب در کهگیلویه وبویراحمد به صدا در آمد

زنگ انقلاب در کهگیلویه وبویراحمد به صدا در آمد