مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 20:452023-02-01سياسي

ضرورت تصمیم گیری در سطح کلان برای شکستن مقاومت مدیران در مقابل مولدسازی


عضو شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهار قانون اساسی گفت: موضوع مولدسازی در راستای انجمادزدایی و استفاده بهینه از اموال دولت و بهره وری از این اموال از گذشته مطرح بوده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از شادا، حمیدرضا فولادگر در مورد لزوم اجرای مولد سازی اموال دولت، افزود: مولد سازی دارایی های دولت یکی از سیاست های تامین مالی برای پیشبرد امور زیربنایی، ساختاری و سرمایه گذاری است.

این نماینده سابق مجلس تاکید کرد: مولد سازی در راستای انجمادزدایی، استفاده بهینه از اموال دولت و بهره وری از این اموال از گذشته مطرح بوده و از سال 96 تاکنون، در قوانین بودجه سنوات مختلف نیز تحت عنوان تعیین تکلیف دارایی های مازاد دولت، منظور شده، یعنی از نظر سابقه، مساله جدیدی هم نیست و دولت نیز از نظر قانونی مجاز به انجام این کار است.

وی افزود: طی شش سال گذشته، عملکرد دولت ها در بخش مولد سازی و واگذاری اموال دولت، مناسب نبوده و از ابتدای امسال تاکنون نیز حدود 11 میلیارد تومان از بخش مولد سازی این دارایی ها به دست آمده، که این نشان دهنده نامطلوب بودن عملکرد این بخش طی 6 سال گذشته بوده است.

عضو شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهار قانون اساسی در ادامه توضیح موانع اجرای قانون مولد سازی اموال و دارایی های دولتی نیز بیان کرد: نبود انگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تصمیم گیری در سطح کلان برای شکستن مقاومت مدیران در مقابل مولدسازی

ضرورت تصمیم گیری در سطح کلان برای شکستن مقاومت مدیران در مقابل مولدسازی