مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-02ورزشي

چک باشگاه لیگ برتری برگشت خورد/ تهیدست تخفیف داد و به پولش نرسید+ سند


چکی که باشگاه نفت مسجد سلیمان در اختیار مدافع سابق خود گذاشته بود برگشت خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میثم تهیدست، مدافع سابق تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که از ابتدای سال گذشته در صنعت نفت عضویت دارد، تاکنون موفق به دریافت مطالبات خود از باشگاه سابقش نشده است .

این در شرایطی است که وی در دی ماه امسال از نفت مسجد سلیمان شکایت کرده اما پس از امضاء توافق نامه با باشگاه و دریافت یک چک، وقتی برای وصول مطالبات خود به بانک مراجعه کرده متوجه شده نفتی ها چک متعلق به یکی از شرکت های طرف قرارداد خود را به او داده اند اما این شرکت حدود 29 میلیارد تومان چک برگشتی دارد.

در واقع تهیدست با وجود بخشش 58 میلیون از مطالبات 198 میلیون تومانی خود که از کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال حکم گرفته است، به دلیل چک بلامحل باشگاه نفت با دردسر مواجه شده و نتوانسته به پولش برسد.

پدرام رییس زاده، وکیل این بازیکن در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در تاریخ 30 مهر  سال گذشته، رای قطعی به سود موکل من صادر شد که طبق این رای باشگاه نفت مسجد سلیمان باید 198 میلیون و 500 هزار تومان به تهیدست پرداخت می کرد در غیر این صورت از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چک باشگاه لیگ برتری برگشت خورد/ تهیدست تخفیف داد و به پولش نرسید+ سند

چک باشگاه لیگ برتری برگشت خورد/ تهیدست تخفیف داد و به پولش نرسید+ سند