مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-02حوادث

انهدام 39 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در همدان


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: در سال جاری 39 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم، 9 هزار و 911 عملیات در قالب یک هزار و 235 طرح اجرا و پنج تن و 890 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

- حمزه عبدکوند پنجشنبه 13 بهمن ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این اعتبار در طول سه سال جذب می شود، افزود: پیش بینی می شود بیش از 15 درصد آن در سال جاری جذب شود.

وی با اشاره به اینکه رویکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر فرهنگی و پیشگیری است، اظهار کرد: اقدامات با هدف پیشگیری در قالب 40 راهبرد، 48 برنامه و 91عنوان فعالیت در راستای مقابله، کاهش تقاضا، درمان، حمایت و توانمندسازی بهبودیافتگان در محیط های آموزشی، مدارس، نظامی، کارگری، اداری و مراکز عمومی در دست اجرا است .

عبدکوند با بیان اینکه همچنین تمرکز بر مناطق آلوده، استفاده از رسانه و فضای مجازی مورد توجه است، ادامه داد: در راستای اشتغالزایی یک هزار و 280 معتاد برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی 150 میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد از طریق بهزیستی به بانک های عامل معرفی شدند که 300 نفر تسهیلات دریافت کردند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: در سفر رییس جمهور به استان همدان در مردادماه بیش از 62 میلیارد تومان اعتبار به حوزه موادمخدر اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 39 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در همدان

انهدام 39 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در همدان