مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 09:402023-02-03اقتصادي

بهره برداری از 266 پروژه با اعتبار 203 میلیارد تومان در تنکابن


فرماندار شهرستان تنکابن به مناسبت دهه مبارکه فجر، از بهره برداری 266 پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر 203 میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/مازندران فرماندار شهرستان تنکابن به مناسبت دهه مبارکه فجر، از بهره برداری 266 پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر 203 میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

مظاهر معافی در گفت وگو با خبرنگاران در ابتدا ضمن بیان بخشی از تاریخچه انقلاب و دشمنی های متعدد معاندین برای تضعیف نظام حاکم، اظهار کرد: طی سال های اخیر، روند دشمنی ها با جمهوری اسلامی تغییر کرده و در واقع به روز شده است؛ خصوصا در فتنه اخیر، 32 کشور از چندین ماه قبل با تشکیل گارگروهی تحت عنوان گروه ایران ، برای برپایی آشوب در داخل کشور برنامه ریزی کرده بودند.

معافی اضافه کرد: به رغم همه دشمنی ها علیه جمهوری اسلامی، کشور استوار و پابرجا ایستاد و اکنون در زمینه های مختلف علمی، نظامی، امنیتی، پزشکی و رشته های مختلف دیگر در جهان حرف برای گفتن دارد.

وی در ادامه از اجرای پروژه های دهه ی فجر با مشارکت دهیاری ها، دستگاه های اجرایی و خیرین یاد کرد و با بیان اینکه عملیات گازرسانی به 7 روستای دهستان سه هزار یکی از بارزترین این طرح ها است، گفت: این طرح با 14 میلیارد و 500 میلیون تومان در این ایام به بهره بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 266 پروژه با اعتبار 203 میلیارد تومان در تنکابن

بهره برداری از 266 پروژه با اعتبار 203 میلیارد تومان در تنکابن