مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 11:252023-02-03اجتماعي

سمنان واقعاً جزو استان های دارای بیشترین کودکان کار است؟


یک مسؤول سازمان بهزیستی در روزهای اخیر اعلام کرد که سمنان جزو استان های دارای بیشترین کودکان کار است؛ اما واقعیت ماجرا چیست؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمود منطقی، مدیرکل بهزیستی استان سمنان صبح امروز گزارشی از تعداد کودکان کار خیابانی در سمنان به خبرنگاران ارائه داد و اظهار کرد: دو مرکز حمایتی و آموزشی کودک و خانواده و اورژانس اجتماعی در استان سمنان در حال ارائه خدمات به آحاد جامعه و کودکان کار خیابانی هستند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال 1401 تا پایان آذرماه، 164 کودک کار خیابانی در استان سمنان شناسایی شدند که خدمات حمایتی، آموزشی و مشاوره ای دریافت می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان افزود: از 164 کودک شناسایی شده، 29 نفر معادل 18 درصد تابعیت ایرانی دارند و 135 کودک معادل 82 درصد از اتباع خارجی هستند.

منطقی بیان کرد: از 135 کودک اتباع خارجی، 86 نفر معادل 64 درصد اتباع غیرمجاز ساکن در استان سمنان هستند.

وی ادامه داد: شناسایی، ساماندهی و توانمندسازی کودکان کار خیابانی به ویژه کودکان اتباع خارجی مستلزم هماهنگی و همکاری دستگاه های همکار با سازمان بهزیستی کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ اخیراً سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اعلام کرده بود که در حال حاضر در اصفهان، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، سم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان واقعاً جزو استان های دارای بیشترین کودکان کار است؟

سمنان واقعاً جزو استان های دارای بیشترین کودکان کار است؟