مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 14:502023-02-03سياسي

سپاه تا آخر کنار مردم/تامین دارو در خوی مورد توجه قرار گیرد


فرمانده نیروی زمینی سپاه جمهوری اسلامی ایران گفت: سپاه با تمام قوا به موضوع زلزله خوی ورود کرد و تا آخر نیز کنار مردم این شهر است.

- ارومیه - فرمانده نیروی زمینی سپاه جمهوری اسلامی ایران گفت: سپاه با تمام قوا به موضوع زلزله خوی ورود کرد و تا آخر نیز کنار مردم خوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد پاکپور ظهر جمعه در بازدید از مناطق زلزله زده خوی اظهار کرد: با ورود سپاه در بحث امداد و نجات و هم در زمینه خدمات، خیلی از مشکلات را حل شدند و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به جو روانی ترک منازل توسط مردم، نیاز بود مردم در جایی اسکان پیدا کنند و برپایی کمپ ها 60 الی 70 درصد زلزله زدگان را پوشش داد، این کمپ ها با همکاری هلال احمر برپا شده و در اختیار سپاه است.

سردار پاکپور اظهار کرد: از قبل یک بیمارستان صحرایی در منطقه بود و برای خدمات درمانی پست های درمانی هم ایجاد تا همه نیازمندی های دارویی و درمانی را برطرف کنیم.

وی یادآور شد: روزانه 15 هزار پرس غذای گرم توسط سپاه در کمپ های اسکان اضطراری و سایر نقاط که مردم پراکنده هستند، توزیع می شود.

سردار پاکپور خاطرنشان کرد: با توجه به حضور سپاه در منطقه، زندگی جاری است و نیاز است تا مسئولین توجه بیشتری به ویژه در زمینه دارو داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه تا آخر کنار مردم/تامین دارو در خوی مورد توجه قرار گیرد

سپاه تا آخر کنار مردم/تامین دارو در خوی مورد توجه قرار گیرد