مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 13:052023-02-04اقتصادي

طرح تامین آب صنایع از فاضلاب در دست بررسی است


معاون وزیر صمت و رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: طرح تامین آب صنایع کشور از آب فاضلاب ها در دست بررسی و روی میز است.

- تبریز-معاون وزیر صمت و رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: طرح تامین آب صنایع کشور از آب فاضلاب ها در دست بررسی و روی میز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وجیه الله جعفری صبح روز شنبه در بازدید از مجتمع فولاد میانه و شرکت فولاد آذربایجان، افزود: تأمین آب در بحث های توسعه ای جزو سیاست های اصلی و اولویت دار وزارت صنعت، معدن و تجارت است که در این زمینه اگر صنایعی طرح و برنامه ای مبنی بر تأمین آب از فاضلاب ارائه کنند، استفاده خواهد شد.

وی تأمین مواد اولیه برای توسعه بالادستی در حوزه صنایع را مبحث مهم دانست و اظهار داشت: طبق تصمیمات جدید اکتشاف معادن را سازمان صمت با همکاری ایمیدرو بر عهده خواهد داشت که این امر به توسعه اشتغال و پایداری تولید در فولاد میانه و آذربایجان نیز کمک خواهد کرد.

جعفری با اشاره به اینکه محدوده معادنی که تأمین مواد اولیه سنگ داشته باشند توسط وزارت صمت و سازمان ایمیدرو شناسایی شده است، یادآور شد: این امر موجب می شود تا متعاقب آن کنسانتره و گندله را در معادن به طور همزمان داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تامین آب صنایع از فاضلاب در دست بررسی است

طرح تامین آب صنایع از فاضلاب در دست بررسی است