مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-05سياسي

6 دهکده فناوری و دانش بنیان در مازندران راه اندازی شده است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: تاکنون شش دهکده فناوری و دانش بنیان در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی در استان راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن خیریان پور بعدازظهر یکشنبه در پنجمین روز ایام الله دهه فجر در مراسم افتتاح پروژه بخش کشاورزی شهرستان فریدونکنار با اشاره به اینکه علیرغم جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه ملت ایران با تکیه بر اقتصاد مقاومتی به درجه ای از بالندگی و شکوفایی در سالهای پس از انقلاب رسیده است.

وی افزود: در دهه فجر امسال بالغ بر 132 طرح تولیدی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر هزار و 831 میلیارد تومان و اشتغال هزار نفر در بخش های مختلف اقتصادی و زیربنایی در مازندران بهره برداری خواهد شد؛ تصریح کرد: همچنین در این ایام 15 طرح صنعتی و تولیدی با سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی و نظام بانکی بهره برداری شد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه ظرفیت های تولیدات بخش کشاورزی مازندران بالا است؛ تصریح کرد: این استان با تولید سالانه 7.

5 میلیون تن محصول کشاورزی در تولید 14 محصول رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

خیریان پور با بیان اینکه تاکید ویژه مدیریت ارشد استان بر تقویت مقولات دانش بنیان و اشتغال است؛ گفت: بر اساس آمار سامانه وزارت کار از ابتدای امسال تاکنون 45 هزار شغل جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 دهکده فناوری و دانش بنیان در مازندران راه اندازی شده است

6 دهکده فناوری و دانش بنیان در مازندران راه اندازی شده است