مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 20:202023-02-05اجتماعي

زیرساخت های حمل و نقل مسافری در استان بوشهر تقویت می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: زیرساخت های حمل و نقل مسافری در استان بوشهر تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم اخترشناس عصر یکشنبه در مراسم افتتاحیه پایانه مسافربری در شهرستان عسلویه اظهار داشت: پایانه مسافربری در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع و با زیربنای هشت هزار و 500 مترمربع احداث شده است.

وی بیان کرد: این پایانه مسافربری دارای 30 اتوبوس ملکی و 150 اتوبوس استیجاری نقش مهمی در روان سازی حمل و نقل مسافران دارد.

اخترشناس گفت: با راه اندازی این پایانه مسافربری 50 فرصت شغلی به صورت مستقیم و بیش از 150 فرصت شغلی به صورت غیر مستقیم در منطقه ایجاد می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: این پایانه مسافربری نقش بسزایی در ساماندهی و حمل و نقل مسافر در سطح استان و کشور دارد.

تقویت شبکه حمل و نقل مسافر مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور نیز در این آیین گفت: تقویت شبکه حمل و نقل مسافر با همکاری برندهای فعال در این حوزه در دستور کار است که امروز شاهد پروژه قابل توجهی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در عسلویه بودیم.

داریوش باقرجوان ادامه داد: برنامه سازمان راهداری دستیابی به 70 درصد تردد جاده ای از طریق ناوگان عمومی است که نقش مهمی در ایمنی سفر، ترافیک جاده ای و آل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های حمل و نقل مسافری در استان بوشهر تقویت می شود

زیرساخت های حمل و نقل مسافری در استان بوشهر تقویت می شود