مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 22:002023-02-05سياسي

شادی زندانیان از خبر عفو عمومی رهبری


دادستان همدان شبانه راهی زندان شد و خبر عفو عمومی رهبری را به سمع و نظر زندانیان و افراد مرتبط با اغتشاشات اخیر رساند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، پس از اعلام رییس قوه قضاییه مبنی بر موافقت رهبر انقلاب، برای مختومه شدن پرونده آن دسته از افراد مرتبط با اغتشاشات اخیر که متنبه شده اند، دادستان امشب راهی بازداشتگاه شد تا قبل از ابلاغ رسمی، وضعیت این افراد در استان را مورد بررسی قرار دهد.

حسن خانجانی اعلام کرد: اگر امشب جزییات و شرایط عفو عمومی اعلام شود، با اقدامات انجام شده بلافاصله حکم آزادی این افراد در دستشان است.

وی با بیان اینکه با بررسی انجام شده هر لحظه آمادگی آزادی زندانیانی که مشمول شرایط عفو باشند را داریم گفت: از همان ابتدای امر در روزهای نخستین، 65 درصد از زندانیان با اخذ تعهد آزاد شده بودند.

دادستان همدان گفت: تعداد قابل توجهی از زندانیان مرتبط با اغتشاشات بر اثر تبلیغات سوء بیگانگان، شبکه های معاندین و بوق چی های تبلیغاتی آنان فریب خورده و اکنون متنبه شده اند و رأفت نظام هم به همین دلیل محقق شده است.

وی با اشاره به خوشحالی زندانیان در خصوص فرمان عفو رهبری گفت: تدبیر بهنگام و پیشنهاد رییس قوه قضاییه برای عفو معیاری متهمان و محکومان در روزهای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد رجبیه و به دنبال آن مواف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شادی زندانیان از خبر عفو عمومی رهبری

شادی زندانیان از خبر عفو عمومی رهبری