مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 09:422023-02-06سياسي

قاطعیت توأم با مدارای رهبری با جدا کردن حساب فریب خوردگان از صحنه گردانان


نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به فرمان عفو عمومی مقام معظم رهبری گفت: با گذشت 44 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان می توان تمایزات و جذابیت های حکمرانی دینی در برابر رویکرد سکولاریستی حاکم بر جهان را در نحوه مواجهه رهبر انقلاب با مخالفان .

- نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به فرمان عفو عمومی مقام معظم رهبری گفت: با گذشت 44 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان می توان تمایزات و جذابیت های حکمرانی دینی در برابر رویکرد سکولاریستی حاکم بر جهان را در نحوه مواجهه رهبر انقلاب با مخالفان و قاطعیت توأم با مدارای ایشان با جدا کردن حساب فریب خوردگان از صحنه گردانان با فرمان عفو عمومی مشاهده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن یادداشت علی خضریان با عنوان قاطعیت توأم با مدارا به شرح زیر است: با گذشت 44 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان می توان تمایزات و جذابیت های حکمرانی دینی در برابر رویکرد سکولاریستی حاکم بر جهان را در نحوه مواجهه رهبر انقلاب با مخالفان و قاطعیت توأم با مدارای ایشان با جدا کردن حساب فریب خوردگان از صحنه گردانان با فرمان عفو عمومی مشاهده کرد.

آنچه از سوی بخش عمده ای از متفکران اسلامی براساس بررسی آموزه های دینی و سیره حکومتی بزرگان اسلام در برخورد با مخالفان به دست می آید، این حقیقت است که در نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاطعیت توأم با مدارای رهبری با جدا کردن حساب فریب خوردگان از صحنه گردانان

قاطعیت توأم با مدارای رهبری با جدا کردن حساب فریب خوردگان از صحنه گردانان