مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-06اقتصادي

30 بسته سرمایه گذاری در گردشگری کرمانشاه تدوین شد


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از تدوین 30 بسته سرمایه گذاری حوزه گردشگری کرمانشاه برای ارائه در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران خبر داد.

- داریوش فرمانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، اظهار کرد: این نمایشگاه قرار است طی روزهای 18 تا 21 بهمن با حضور تعدادی از کشورهای خارجی در تهران برگزار شود.

وی ادامه داد: جذب سرمایه گذار برای پروژه های گردشگری و معرفی زیبایی ها و جاذبه های کرمانشاه دو رویکرد مهم استان در این نمایشگاه خواهد بود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه تصریح کرد: برای حضور در این نمایشگاه 30 بسته سرمایه گذاری در حوزه گردشگری تدوین کرده ایم تا بتوانیم برای آنها جذب سرمایه گذار داشته باشیم.

وی با بیان اینکه از تعدادی از دستگاه های استان خواسته شده تا در تدوین این بسته های سرمایه گذاری مشارکت داشته باشند، گفت: عمده این پروژه ها در حوزه گردشگری آبی، تفریحی و سرگرمی خواهد بود.

فرمانی احداث شهربازی، ایجاد تاسیسات گردشگری در حاشیه سدها، احداث مجتمع های گردشگری، احداث تله کابین و.

را از جمله پروژه های گردشگری کرمانشاه عنوان کرد که قرار است در نمایشگاه بین المللی تهران جهت جذب سرمایه گذار برای آنها رایزنی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 بسته سرمایه گذاری در گردشگری کرمانشاه تدوین شد

30 بسته سرمایه گذاری در گردشگری کرمانشاه تدوین شد